Rosnąca popularność Instagrama to trend ogólnoświatowy, który nie zna granic! Polacy również polubili platformę. Z miesiąca na miesiąc rośnie liczba użytkowników (w marcu przekroczyła 10 mln!), a coraz więcej z nich śledzi za pośrednictwem kanału swoje ulubione polskie i zagraniczne brandy i marki. Jeszcze do niedawna Instagram nie kojarzył się z biznesem. To jednak zaczyna się zmieniać, m.in. dzięki rosnącemu zainteresowaniu profilami firmowymi oraz coraz większej liczbie funkcjonalności platformy, które wspomagają sprzedaż (rys. 1).
POLECAMY
Ciekawostka
|
Dlaczego InstaStories mogą być skutecznym kanałem komunikacji dla marek?
InstaStories raczej nikomu przedstawiać nie trzeba. Relacje to materiał efemeryczny w formie wideo (o długości maksymalnie 15 s) lub zdjęć, widoczny dla użytkownika tylko przez 24 godz. od momentu publikacji. Po tym czasie znika (chyba że zostanie zapisany w Highlights – Wyróżnionych relacjach). Format krótkich relacji został zapoczątkowany przez Snapchata, później został zaimplementowany przez Instagram (w sierpniu 2016 r.), Facebooka, a nawet LinkedIn, ale to właśnie instagramowe stories cieszą się największą popularnością. Każdego dnia przegląda je ok. 500 mln osób na świecie! Nic dziwnego, że stały się
także środowiskiem komunikacji wielu firm. Biorąc pod uwagę popularność tego formatu, stanowi on doskonały kanał dotarcia do potencjalnych klientów. Relacje to...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!