Real users (realni użytkownicy) – estymowana liczba osób, które wykonały w badanym okresie przynajmniej jedną odsłonę.
Pod względem bezwzględnej liczby użytkowników mediów społecznościowych większość stanowią kobiety (14,5 vs. 13,5 mln użytkowników). Wyróżniają się również dwie grupy wiekowe – osoby w wieku 55+, których wśród użytkowników social mediów jest najwięcej (6,6 mln realnych użytkowników) oraz osoby w przedziale wiekowym od 35 do 44 lat (5,9 mln realnych użytkowników). Warto jednak zwrócić uwagę, że tak wysokie wartości są konsekwencją tego, że populacja mediów społecznościowych jest odzwierciedleniem struktury populacji internautów w Polsce.
POLECAMY
Ile czasu dziennie poświęcamy na media społecznościowe?
Na korzystanie z mediów społecznościowych polscy internauci w 2022 r. poświęcali 42% łącznego czasu spędzanego w sieci (średnio 2 godz. 1 min i 44 s dziennie). Im młodsza grupa wiekowa, tym dłuższy czas korzystania z mediów społecznościowych – najwięcej czasu spędzają tam osoby w wieku 7–14 lat (aż 3 godz. i 17 min dziennie), a najmniej osoby w wieku 55+ (średnio 1 godz. 37 min i 25 s dziennie).
DEFINICJA:
ATS to średni czas spędzony na wybranym kanale mediowym przez wszystkie osoby odwiedzające ten kanał mediowy z danej grupy celowej. Jest to iloraz sumy cza...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!