Najcześciej gdy mówimy o odbiorcach, mamy na myśli remarketing, czyli odbiorców, którzy byli na naszej stronie, widzieli nasze wideo lub np. wykonali jakąś akcję w aplikacji. Aby remarketing działał, musimy poszukać odpowiednich warunków, których spełnienie pozwala nam wyodrębnić z grona wszystkich odbiorców odpowiednie osoby. Opcją, którą zwykle wykorzystuję w takiej sytuacji, jest tworzenie list odbiorców na bazie Google Analytics.
POLECAMY

O odbiorcach remarketingu dobrze jest myśleć jak o osobach fizycznych, uwzględniając ich wiek i płeć, a także modele zachowań w witrynie. Czynniki, takie jak wykorzystywane urządzenie, czas spędzony na stronie, głębokość wizyty, kategorie odwiedzonych podstron (np. koszyk), okres, jaki upłynął od wizyty, i fakt wykonania konwersji lub zakupu, są najczęściej stosowanymi wyróżnikami.
W przypadku dużych witryn odwiedzanych przez tysiące użytkowników dziennie, z setkami lub tysiącami konwersji dobrze jest dodatkowo...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!