Jak ustawiać i optymalizować stawki CPC w kampaniach reklamowych Google Ads?

Marketing i sprzedaż

CPC (ang. cost per click) jest wciąż najchętniej wybieranym przez reklamodawców modelem rozliczeniowym. Nic w tym dziwnego, ponieważ wybór formatu, w którym płacimy wyłącznie za kliknięcia w naszą reklamę, wydaje się naturalnym odruchem większości reklamodawców.

Dlaczego CPC a nie CPM?

Te dwa modele są ze sobą najchętniej zestawiane i wielu początkujących reklamodawców dokonuje wyboru właśnie pomiędzy nimi. CPC stało się bardziej powszechne ze względu na to, że ma związek z niższymi budżetami. Takimi dysponuje większość małych i średnich firm. Istotny jest również brak wiedzy dotyczącej optymalizacji, dlatego chcemy poświęcić temu zagadnieniu więcej uwagi. 
W Google Ads mamy możliwość automatycznego ustawiania stawek, co jest kwestią indywidualną i uzale...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy