Ustal swoje cele
Z moich doświadczeń wynika, że to chyba najtrudniejszy punkt. Musisz szczerze odpowiedzieć sobie na trudne pytanie i wybrać najlepszy cel, co sprawia wielu ludziom spory problem. Czy chcesz robić karierę wewnątrz Twojej organizacji, czy poza nią?
POLECAMY
Zdefiniuj swoją markę
Zacznij od ćwiczenia, które opisał Kevin Keller w swojej książce Strategiczne zarządzanie marką. Odpowiedz na 4 pytania:
- Kim jesteś? Jaka jest tożsamość Twojej marki?
- Czym jesteś dla odbiorcy? Jakie masz dla niego znaczenie?
- Co myślę o Tobie jako o marce? Jaka jest reakcja na Twoją markę?
- Z czym mi się kojarzysz? Jakie są związki marki.
Zastosujemy przykład managerki Anny, która po 20 latach w korporacjach zdecydowała się na pracę na własny rachunek. Kim jest Anna? Jest psychologiem, doradcą zawodowym, rekruterem i pasjonatką mentoringu. Jakie ma znaczenie jako marka? Jej znaczenie dla odbiorcy jest szalenie istotne, ponieważ dotyczy ważnej strefy jego życia – pracy i kariery zawodowej. Co odbiorcy myślą o niej po pierwszym kontakcie? Jest profesjonalna, doświadczona, ale jednocześnie ciepła, ludzka i wzbudzająca zaufanie.
Simon Sinek w swojej książce Zaczynaj o...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!