Jak Reserved pracuje nad optymalizacją współczynnika konwersji?

Case study

Każdy e-commerce manager chciałby być dumny z tego, że serwis pod jego opieką rozwija się szybko i przynosi coraz większe przychody. Jest jednak tyle „dużych tematów”, którymi trzeba się zająć… Właśnie z takimi problemami zmaga się jedna z największych polskich firm odzieżowych – LPP S.A.

Paweł Ogonowski i zespół Conversion razem z Markiem Pełszyńskim oraz Aleksandrą Charzyńską z LPP wzięli na swoje barki optymalizację strony Reserved i wprowadzenie zmian przynoszących wzrost współczynnika konwersji. W projekcie został wykorzystany opatentowany przez Conversion Growcode.

POLECAMY

Growcode – szybki sposób na optymalizację e-commerce. Od idei, przez projektowanie, wdrożenie i przetestowanie, po analizę pomysłu
w 4 tygodnie

Dane, dane i jeszcze raz dane. Prace jak zawsze rozp...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy