Nie jest wielkim odkryciem powiedzieć, że w internecie nie czytamy tekstów. Również w serwisach społecznościowych zdecydowanie większym zainteresowaniem darzymy naszych znajomych niż marki, które chcą z nami rozmawiać.
Największą błąd osoby odpowiedzialnej za treści w serwisach społecznościowych to dobieranie treści przez pryzmat kanału komunikacji, który wybraliśmy. Jeżeli nie mamy pomysłu na treści i dialog ze społecznością, to co piątek kończymy z postem o zbliżającym się weekendzie, a w każdy poniedziałek przypominamy o wypiciu kawy. Nuda!
Zobacz, co działa w poszczególnych serwisach społecznościowych i popraw swoją komunikację.
POLECAMY
Liczba znaków
Choć jeden tweet to 140 znaków, to okazuje się, że największym powodzeniem cieszą się tweety, które mają maksymalnie 120 znaków. Są one najlepiej przyswajane i najczęściej retweetowane przez użytkowników.
Hashtagi
Twitter to kolebka #hashtagów, czyli słów kluczowych, po których możemy selekcjonować informacje. Ale również z hashtagami nie warto przesadzać. Tweety cieszące się największą popularnością mają nie więcej niż dwa #hashtagi.
Poprawność językowa
Jeśli wydaje Ci się, że interpunkcja na Twitterze nie ma znaczenia, to grubo się mylisz! Podobnie jak ze znakami i hashtagami tak i tutaj mamy potwierdzenie w badaniach. Staranne tweety, w których autorzy zadbali o interpunkcję, bo o błędach ortograficznych nawet nie wspominam, są bardziej poczytn...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!