Jak w dobie rozwoju Instagrama oraz w kontekście wzrostu znaczenia urządzeń mobilnych i sporego zasięgu reklamowego prowadzić skuteczne działania sprzedażowe na Instagramie? Jak sprzedawać produkty offline i wykorzystać klasyczne działanie ROPO (Research Online, Purchase Offline)?
POLECAMY
Tubądzin Management Group Sp. z o.o. – case study
Celem kampanii reklamowej było wprowadzenie marki Tubądzin, jednego z największych producentów płytek ceramicznych w Polsce, w świat digital marketingu z wykorzystaniem jak największej liczby efektywnych kanałów promocji. Do najważniejszych celów należało zwiększenie ruchu w witrynie, a także wzrost świadomości marki (mierzonej m.in. przez wzrost ruchu bezpośrednio na serwis). Dodatkowo dążyliśmy do wygenerowania jak największej liczby makro- oraz mikrokonwersji w serwisie, takich jak pobrania katalogów, kontakt e-mailowy, zainteresowanie użytkowników ofertą, przejścia na poszczególne podstrony).
Strategia opierała się m.in. na modelowaniu ścieżki użytkownika wg metodologii They.pl – Digital Customer Buying Journey, w której istotne okazują się punkty styku z użytkownikiem na każdym możliwym etapie świadomości...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!