W jaki sposób gromadzone są dane?
Gdy użytkownik urządzenia mobilnego otworzy stronę internetową lub aplikację zawierającą przestrzeń reklamową, na której widnieje reklama wyświetlana przez Selectivv, firma otrzymuje podstawowe informacje z urządzenia przenośnego wraz z indywidualnym numerem użytkownika (GAID/IDFA). Jesteśmy połączeni z sieciami reklamowymi, co daje nam dostęp do 200 tys. aplikacji i 15 milionów stron internetowych.
POLECAMY
Reklama na smartfonach
Geotargetowanie
Jeżeli efektywność i zasięg stanowią nasze podstawowe cele i wiemy, w których miejscach przebywają nasi potencjalni klienci, warto wybrać geotargetowanie. Realizacja ta polega na emisji kampanii do użytkowników w dowolnych lokacjach – w krajach, regionach, miastach, centrach handlowych itd. Lokalizacja naszych odbiorców nie musi sprowadzać się do ich fizycznej obecności, ale chociażby do korzystania z określonych aplikacji lub ich grup. Mamy możliwość wyświetlania reklam osobom korzystającym:
- z konkretnej aplikacji,
- konkurencyjnych aplikacji,
- aplikacji z wybranych kategorii.
Profile behawioralne
Zainstalowane w telefonie aplikacje i odwiedzane strony mobilne umożliwiają poznanie nawyków i zachowań konsumentów. W ramach platformy DMP (Data Management Platform) Selectivv gromadzi i analizuje dane z kana...