W dobie synergii różnych mediów i wielu platform technologicznych pozwalających na realizację założeń komunikacyjnych dobra treść nie może być przekazywana tylko za pomocą jednego, nawet najlepszego kanału. Skuteczność buduje się za pomocą synergii mediów oraz tworzenia kilku punktów styku z historią, którą mamy do przekazania.
POLECAMY
Przykład 1. Brand journalism, czyli myśleć i działać jak media
Brand journalism to tak naprawdę Nowy PR, który kreuje dziennikarski sposób myślenia o komunikacji. W efekcie narracji podejmuje się marka. Świetnym przykładem dobrych i efektywnych działań brand journalism jest magazyn wydawany przez markę RedBull – to działania na najwyższym poziomie (//www.redbulletin.com/us/us)! Na portalu znajdziemy autorskie wpisy ze świata sportu, kultury czy stylu życia, w tym m.in. wywiady, zestawienia, porady itp.
RedBull to przykład, jak robić 360° brand journlism – użytkownik ma dostęp do contentu na każdej, preferowanej przez siebie platformie.
W podobnym stylu redagowany jest „Magazyn Allegro” (//magazyn.allegro.pl/) oraz serwis Intel Polska, pod nazwą Intel IQ (//iq.intel.pl/). W portalu dyskretnie...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!