Jak ePR posiłkuje się content marketingiem? 8 kreatywnych pomysłów

Temat numeru

Jakie są cechy dobrze prowadzonych działań ePR? To forma budowania relacji w świecie nowych mediów za pomocą kreowania historii wokół marki, tworzenia treści, które są interesujące dla jej konsumentów, potrafią budzić realne emocje i samoistnie przykuwają uwagę odbiorców. 

W dobie synergii różnych mediów i wielu platform technologicznych pozwalających na realizację założeń komunikacyjnych dobra treść nie może być przekazywana tylko za pomocą jednego, nawet najlepszego kanału. Skuteczność buduje się za pomocą synergii mediów oraz tworzenia kilku punktów styku z historią, którą mamy do przekazania.

POLECAMY

Przykład 1. Brand journalism, czyli myśleć i działać jak media

Brand journalism to tak naprawdę Nowy PR, który kreuje dziennikarski sposób myślenia o komunikacji. W efekcie narracji podejmuje się marka. Świetnym przykładem dobrych i efektywnych działań brand journalism jest magazyn wydawany przez markę RedBull – to działania na najwyższym poziomie (//www.redbulletin.com/us/us)! Na portalu znajdziemy autorskie wpisy ze świata sportu, kultury czy stylu życia, w tym m.in. wywiady, zestawienia, porady itp.  

RedBull to przykład, jak robić 360° brand journlism – użytkownik ma dostęp do contentu na każdej, preferowanej przez siebie platformie.  

W podobnym stylu redagowany jest „Magazyn Allegro” (//magazyn.allegro.pl/) oraz serwis Intel Polska, pod nazwą Intel IQ (//iq.intel.pl/). W portalu dyskretnie...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy