W wielu branżach pokutuje przekonanie, że influencer marketing to świetne rozwiązania, jednak nie dla wszystkich. A wręcz – dla nielicznych firm. Nietrudno odgadnąć, skąd wzięła się ta opinia. Najczęściej widzimy blogerów i vlogerów w branży modowej, kosmetycznej czy wnętrzarskiej polecających kolejne atrakcyjnie wyglądające produkty. Ich ekspozycja nie jest skomplikowana. Przy odpowiedniej aranżacji przyciągają wzrok samym wyglądem. Co więcej, produktów z tego segmentu używamy regularnie, nawet codziennie, a ich cena pozwala na zakupy kilka razy w miesiącu. Jeśli odbiorcy, którzy i tak planują zakup, otrzymają rekomendacje, dużo chętniej podążą za konkretnym poleceniem.
POLECAMY
A jeśli jednak nasza firma zajmuje się sprzedażą kursów językowych, narzędzi do wykończenia mieszkania lub jest restauracją czy zakładem fryzjerskim? Wtedy wybór influencer marketingu nie jest już taki oczywisty. Ten artykuł służy odwróceniu takiego myślenia. Możliwośc...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!