Przestań już scrollować, a najlepiej odłóż telefon (chyba, że to na nim czytasz ten tekst – wtedy zachęcam do kliknięcia w ikonkę samolotu, aby nic Cię nie rozpraszało) i zapoznaj się z odpowiedziami na pięć najczęściej zadawanych pytań dotyczących marketingu influencerskiego.
POLECAMY
Czy 2019 rok jest rokiem influencerów?
Oczywiście! Ten trend jest zwyżkujący. Jestem przekonany, że 2020 rok również będzie należał do influencerów. Jak to dalej będzie? Być może wyprą ich cyfrowi instagramerzy albo zostaniemy zalani botami, fejkami i nie będziemy w stanie odróżnić prawdy od fałszu? Tego nie wiem. Najważniejsze jest to, że aktualnie rynek nie jest jeszcze nasycony. U influencerów widziałem już lokowania reklamowe opon, dachówek, farb do mieszkań, pasztetu, suplementów diety czy nawet chwilówek. Już wszyscy się obudzili, a co więcej zgadzają się ze sobą, że to faktycznie działa. Jest taka legenda, która krąży od agencji do agencji, że jeden dolar wydany na influencera zwraca się sześciokrotnie. To bajka, ale w każdej bajce jest ziarno prawdy.
J...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!