Inteligentne doradztwo to przyszłość reklamy w e-commerce

E-commerce

Reklama online znacząco zmieniła się w ostatnich latach. Coraz więcej firm zajmuje się wsparciem e-commerce, a popularność programmatic buying rośnie w szybkim tempie. Ta tendencja w najbliższym czasie na pewno się nie zmieni. 

Kolejne analizy rynkowe ugruntowują nasze patrzenie na polską branżę, która przeżywa gwałtowny rozwój. Perspektywy są jeszcze lepsze: eksperci McKinsey&Co. przewidują, że dochody młodych ludzi do 2020 r. wzrosną przynajmniej dwukrotnie, co może w jeszcze większym stopniu wpłynąć na model dokonywania zakupów w naszym kraju. Jeżeli zestawimy to z szacunkami PMR o prognozowanym 10-proc. udziale e-commerce w handlu, wyraźnie widzimy, że mamy do czynienia z trendem zmieniającym układ sił w handlu. Pojawia się coraz więcej sklepów internetowych, które podejmują walkę o zainteresowanie klientów.

POLECAMY

Na rynku obecnych jest wiele rozwiązań mających efektywnie wesprzeć sprzedaż w e-biznesie. Wyzwanie, jakie stoi przed właścicielami e-sklepów, stanowi dobranie narzędzia, które faktycznie zwiększy liczbę transakcji. Dylemat właścicieli sklepów jest zrozumiały: rynek e-commerce w Polsce jest stosunkowo młody, a większość firm dostarczających technologie wspierające sprzedaż komunikuje podobne treści: „zmniejszym...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy