Czym są narzędzia SEO?
Narzędzia SEO to narzędzia wspomagające działania marketingowe w wyszukiwarce internetowej z naciskiem na zwiększenie widoczności serwisu w organicznych wynikach wyszukiwania. Definicja ta jest dość precyzyjna i oddaje naturę narzędzi SEO. Należy pamiętać, że nie wyręczą Cię one w pozycjonowaniu strony w Google, ponieważ służą jedynie do tego, aby wesprzeć Cię w procesie decyzyjnym. Analiza danych dostarczanych przez narzędzia SEO przyda się na każdym etapie prowadzenia kampanii – podczas jej planowania, wdrażania, monitorowania oraz optymalizacji.
POLECAMY
Dla kogo są przeznaczone?
Wielu marketerów i specjalistów e-commerce rezygnuje z pomocy narzędzi SEO, sądząc, iż są one przeznaczone wyłącznie dla osób zajmujących się SEO w sposób profesjonalny. Tymczasem jest zupełnie inaczej.
Narzędzia SEO to nieodłączny atrybut specjalistów SEO. Powinny się jednak znaleźć także w podręcznym zestawie narzędzi każdego, komu zależy na zwiększeniu ruchu organicznego na swojej stronie – niezależnie od tego, czy jest on szefem marketingu, content marketerem, copywriterem czy managerem sklepu e-commerce. Przydadzą się one zarówno wewnętrznym specjalistom, jak i osobom pracującym w agencjach.

Czego się z nich dowiesz?
Informacji, które dostarczają narzędzia SEO, jest mnóstwo. Poniżej przedstawiam kilka swoich ulubionych przykładów.
Na jakie słowa kluczowe Twoja witryna jest widoczna w Google?
Informacja o tym, na jakie frazy Twoja strona jest widoczna w Google, ma kluczowe znaczenie na każdym etapie działań zmierzający...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!