Bez żartów i z całą powagą: YouTube jest zdecydowanie najmniej docenianą przez marketerów platformą, pomimo ogromnych zasięgów i zaangażowania widzów w oglądaną treść. Siedzę w tym temacie od 10 lat i nieustannie przyglądam się, jak większość marketerów z bardzo różnych powodów ucieka od znaczniejszej aktywności na największej platformie wideo (i drugiej co do wielkości wyszukiwarce w Polsce i na świecie). Widzę również, jak wiele czasu i pieniędzy wydaje się na platformy, na których treści przemijają i już więcej do użytkowników nie wracają. YouTube to zupełnie inna kategoria platformy, choć ma w sobie bardzo wiele najlepszych elementów z popularnych sieci społecznościowych. YouTube to destynacja wideo – użytkownicy, którzy je tu konsumują, robią to z pełną premedytacją, a nie przypadkiem przeglądając zdjęcia i relacje znajomych.
POLECAMY
Wskazówka
...- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!