Czy warto inwestować w jakościowe treści na YouTube?

Wideo

Pytania, które na pewno wielu z Was sobie zadaje (choć zupełnie nie rozumiem, jak to jest możliwe w 2019 r.), to na ile istotny jest YouTube w mixie działań online? Czy warto tworzyć własny kanał? Czy współpracować z twórcami na tej platformie? YouTube jest istotny w mixie, ponieważ to jedna z największych platform w polskiej sieci. Jeśli nie masz jeszcze kanału na tej stronie, to ja się pytam: co robiłeś przez ostatnie miesiące i lata? Warto (lub wręcz należy) współpracować z twórcami – jeśli jeszcze tego nie robisz, zacznij natychmiast, zanim wyprzedzi Cię konkurencja!

Bez żartów i z całą powagą: YouTube jest zdecydowanie najmniej docenianą przez marketerów platformą, pomimo ogromnych zasięgów i zaangażowania widzów w oglądaną treść. Siedzę w tym temacie od 10 lat i nieustannie przyglądam się, jak większość marketerów z bardzo różnych powodów ucieka od znaczniejszej aktywności na największej platformie wideo (i drugiej co do wielkości wyszukiwarce w Polsce i na świecie). Widzę również, jak wiele czasu i pieniędzy wydaje się na platformy, na których treści przemijają i już więcej do użytkowników nie wracają. YouTube to zupełnie inna kategoria platformy, choć ma w sobie bardzo wiele najlepszych elementów z popularnych sieci społecznościowych. YouTube to destynacja wideo – użytkownicy, którzy je tu konsumują, robią to z pełną premedytacją, a nie przypadkiem przeglądając zdjęcia i relacje znajomych. 

POLECAMY

 

Wskazówka

...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy