Dla wielu portali i mediów internetowych nadal najważniejsza jest sprzedaż powierzchni reklamowej. Każdy, kto wydaje pieniądze i sprzedaje produkt, umie policzyć skuteczność takiego działania. Sprzedaż reklamy przypomina sprzedaż polis ubezpieczeniowych. Ubezpieczyciel sprzedaje polisy tak długo, jak długo potrafi policzyć ryzyko. Rynek jest skwantyfikowany, a sukces można zmierzyć. To te czynniki determinują działanie i często sukces biznesowy. Mniejsze znaczenie ma fakt, że w dobie blokowania reklam (Polska charakteryzuje się jednym z najwyższych wskaźników używania ad blockerów) i chaosu komunikacyjnego spowodowanego przesytem informacji efektywność reklamy spada, a osiągnięcie zadowalającego CTR-u staje się wyzwaniem.
POLECAMY
Według raportu Online Video Forecasts, publikowanego przez Zenith, w roku 2017 szczytową wartość osiąga czas oglądania wideo online na urządzeniach stacjonarnych przez konsumentów treści na całym świecie. Jest to średnio 19 minut dziennie. To tylko jedna ze statystyk potwierdzających stały i szybki wzrost konsumpcji treści wideo i – co za tym idzie –
wzrost potencjału marketingowego leżącego w tym medium.
Czy jest sposób na bardziej wartościowe konsumowanie treści reklamowej przez użytkownika? Czy jest inny – bardziej wartościowy od reklamy –
sposób monetyzowania treści wideo?
Odpowiedzią jest efektywne wykorzystanie content to commerce.
Czym jest content to commerce?
To,...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!