Jak używać listy?
Zweryfikuj, które elementy z listy znajdują się w Twoim e-sklepie. Niektóre z nich pewnie dobrze znasz i możesz uśmiechnąć się na ich widok. Część to dodatkowe moduły, które mogą wpłynąć na wzrost sprzedaży. Jeśli w Twoim sklepie jeszcze ich nie ma, niech to będzie dla Ciebie inspiracja do ich przetestowania. Wszystko po to, żeby zmierzać do jednego celu – zwiększania sprzedaży. Ta lista jest przygotowana dla wszystkich właścicieli e-sklepów, marketerów i osób zainteresowanych e-commerce.
POLECAMY
I. Elementy, które muszą znajdować się w nagłówku (Header)
1. Logo firmy – wyróżniające się logo wpływa na zaufanie osoby, która trafia na stronę sklepu. Najczęściej umieszcza się je w lewym górnym rogu lub na środku w nagłówku.
2. Kategorie produktów – nie ma nic gorszego w przypadku sklepu internetowego od sytuacji, kiedy klient nie może znaleźć tego, czego szuka. Kategorie produktów muszą być przemyślane i uporządkowane, po to, żeby każdy poruszał się po stronie swobodnie.
3. Logowanie do sklepu – funkcja ułatwiająca zakupy klientom, k...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!