Wyzwanie
Współpracujemy z marką Rainbow od 10 lat i tak samo długo Bluerank koncentruje się na skuteczności realizowanych kampanii, poszerzając jednocześnie zakres działań od AdWords i wsparcia analitycznego, po reklamę w kanałach social media oraz kampanie programatyczne. Doszliśmy do momentu, w którym uznaliśmy, że tylko silny nacisk na dane może dać nam możliwość dalszej znacznej poprawy wyników.
POLECAMY
Cel – dane podstawą optymalizacji kampanii
Naszym celem na 2016 r. było uzyskanie jak największej liczby informacji o kanałach ruchu i użytkownikach, przetwarzanie tych danych i wykorzystanie ich do optymalizacji kampanii. Jednocześnie opracowaliśmy technologię dostarczania spersonalizowanych kr...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!