Aby pójść krok dalej, konieczne jest nie tylko analizowanie i wnioskowanie, ale przede wszystkim wykorzystywanie tych wniosków i to w czasie rzeczywistym (!) do prowadzenia o wiele bardziej efektywnych i personalizowanych działań dla użytkowników naszych sklepów. Tym bardziej, że jako internauci jesteśmy wręcz zasypywani reklamami. Są wszędzie, często niestety nachalne, agresywne i uciążliwe. Nie pokazują produktów, którymi jesteśmy zainteresowani czy promują te, które niedawno zakupiliśmy.
POLECAMY
Banner blindness (pol. ślepota banerowa) – zjawisko polegające na odruchowym ignorowaniu przez użytkowników stron WWW elementów wyglądających jak reklamy.
To sprawia, że użytkownicy stają się ślepi na reklamy (banner blindness), a nasze wydatki reklamowe wciąż rosną. Niestety nie przekłada się to na zwiększenie zainteresowania czy przychodów.
Jeżeli zastanawiasz się:
- jak personalizować przekaz reklamowy i zainteresować nim użytkowników,
- jak poznać ich preferencje zakupowe,
- jak dostarczyć im odpowiedni produkt ze swojej oferty dokładnie w tym czasie, kiedy go potrzebują,
- w jaki sposób zapewnić sobie nowy poziom optymalizacji wydatków w kampaniach reklamowych,
- jak mieć większe zyski z inwestycji,
- jak obsługiwać klientów w czasie rzeczywistym,
- jak zoptymalizować procesy analizy danych i wnioskowania,
odpowiedzi na te pytania i wiele innych dostarczy BigData.
Czym tak właściwie jest BigData?
BigData to termin stosowany do dużych zestawów danych, których rozmiar typ lub różnorodność wykracza poza tradycyjne możliwości przetwarzania. Dane te cechu...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!