Aby pójść krok dalej, konieczne jest nie tylko analizowanie i wnioskowanie, ale przede wszystkim wykorzystywanie tych wniosków i to w czasie rzeczywistym (!) do prowadzenia o wiele bardziej efektywnych i personalizowanych działań dla użytkowników naszych sklepów. Tym bardziej, że jako internauci jesteśmy wręcz zasypywani reklamami. Są wszędzie, często niestety nachalne, agresywne i uciążliwe. Nie pokazują produktów, którymi jesteśmy zainteresowani czy promują te, które niedawno zakupiliśmy.
POLECAMY
Banner blindness (pol. ślepota banerowa) – zjawisko polegające na odruchowym ignorowaniu przez użytkowników stron WWW elementów wyglądających jak reklamy.
To sprawia, że użytkownicy stają się ślepi na reklamy (banner blindness), a nasze wydatki reklamowe wciąż rosną. Niestety nie przekłada się to na zwiększenie zainteresowania czy przychodów.
Jeżeli zastanawiasz się:
- jak personalizować przekaz reklamowy i zainteresować nim użytkowników,
- jak poznać ich preferencje zakupowe,
- jak dostarczyć im odpowiedni produkt ze swojej oferty dokładnie w tym czasie, kiedy go potrzebują,
- w jaki sposób zapewnić sobie nowy poziom optymalizacji wydatków w kampaniach reklamowych,
- jak mieć większe zyski z inwestycji,
- jak obsługiwać klientów w czasie rzeczywistym,
- jak zoptymalizować procesy analizy danych i wnioskowania,
odpowiedzi na te pytania i wiele innych dostarczy BigData.
Czym tak właściwie jest BigData?
BigData to termin stosowany do dużych zestawów danych, których rozmiar typ lub różnorodność wykracza poza tradycyjne możliwości przetwarzania. Dane te cechują się cz...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!