Dział: Copywriting

Działy
Wyczyść
Brak elementów
Wydanie
Wyczyść
Brak elementów
Rodzaj treści
Wyczyść
Brak elementów
Sortowanie

Audyt contentu krok po kroku – optymalizacja komunikacji sprzedażowej w treści

Twoja strona generuje przyzwoity ruch z różnych kanałów, którymi docierasz do potencjalnych klientów, ale treści na niej zawarte nie zapewniają zakładanego poziomu zapytań lub sprzedaży? Oznacza to, że odbiorcy widzą je, najprawdopodobniej pobieżnie czytają, ale… nie kupują. Problem ten może rozwiązać copywriterski audyt treści.

Czytaj więcej

Przepis na komunikację, którą z łatwością zapamiętają odbiorcy Twoich treści

Treści w internecie jest zdecydowanie za dużo, a my mamy zbyt mało czasu i chęci na zapoznanie się z większością bombardujących nas każdego dnia informacji. Wobec tego coraz mocniej je filtrujemy. Jeśli komunikacja Twojej marki ani nie dostarcza odbiorcom wartości, ani nie zapada im w pamięć, najprawdopodobniej nie przebijesz się do świadomości swoich potencjalnych klientów. Najwyższy czas, aby Cię zapamiętali!

Czytaj więcej

Siedem grzechów głównych w contencie sprzedażowym – błędy językowo-edytorskie

W poprzednim numerze pisałem o tym, jakich błędów z zakresu marketingu, SEO i UX warto wystrzegać się podczas tworzenia treści sprzedażowych. Tym razem wziąłem na tapet częste potknięcia językowo-edytorskie, które zaliczają nie tylko początkujący, ale też doświadczeni autorzy. Poprawność w tym obszarze nierzadko schodzi bowiem na dalszy plan. A to źle, bo uczymy się wielu złych nawyków i nie dbamy o stuprocentowy profesjonalizm w serwisie. Ale też dobrze, bo zatroszczenie się o ten aspekt pozwala wyróżnić się na tle konkurencji.

Czytaj więcej