7 sposobów na zwiększenie ruchu z social mediów w Twoim serwisie WWW

Temat numeru

Już pod koniec 2015 r. ponad 40% odwiedzin na stronach informacyjnych generował Facebook – wynika z danych firmy Parse.ly, specjalizującej się w mierzeniu ruchu w serwisach internetowych. 

Społecznościowy gigant zdetronizował tym samym nawet wyszukiwarkę Google, która dotychczas była głównym źródłem wejść. Trudno się jednak temu dziwić, skoro Facebook ma już 1,7 mld użytkowników na świecie. W Polsce korzysta z niego 14 mln internautów reprezentujących praktycznie wszystkie segmenty konsumentów. 

POLECAMY

Warto zatem wykorzystać ten potencjał i działania w mediach społecznościowych zoptymalizować właśnie pod kątem generowania ruchu w serwisie internetowym. Poniżej znajdziesz 7 porad, które pozwolą Ci to osiągnąć.

Rys. 1. Facebook najlepszym źródłem pozyskiwania ruchu na stronach informacyjnych

 

1. Twórz treści atrakcyjne dla Twojej grupy docelowej 

Przede wszystkim musisz sobie uświadomić, że treści, które publikujesz, mają być ciekawe i wartościowe dla Twoich odbiorców, a nie dla Ciebie. Czy zatem relacja z wyjazdu integracyjnego Twojej firmy będzie tym, co przyciągnie uwagę potencjalnych klientów, czy jedynie szefa i pozostałych pracowników? Jeśli nie masz wypracowanej strategii komunikacji, wytyczającej historię opisywaną przez Twoją markę, sprawdź, co publikują inni zwracający się do tej samej grupy docelowej. Przeanalizuj zatem swoją konkurencję, a także blogerów związanych z Twoją branżą. Zobacz, jakie tematy poruszają...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy