Społecznościowy gigant zdetronizował tym samym nawet wyszukiwarkę Google, która dotychczas była głównym źródłem wejść. Trudno się jednak temu dziwić, skoro Facebook ma już 1,7 mld użytkowników na świecie. W Polsce korzysta z niego 14 mln internautów reprezentujących praktycznie wszystkie segmenty konsumentów.
POLECAMY
Warto zatem wykorzystać ten potencjał i działania w mediach społecznościowych zoptymalizować właśnie pod kątem generowania ruchu w serwisie internetowym. Poniżej znajdziesz 7 porad, które pozwolą Ci to osiągnąć.
Rys. 1. Facebook najlepszym źródłem pozyskiwania ruchu na stronach informacyjnych
![]()
1. Twórz treści atrakcyjne dla Twojej grupy docelowej
Przede wszystkim musisz sobie uświadomić, że treści, które publikujesz, mają być ciekawe i wartościowe dla Twoich odbiorców, a nie dla Ciebie. Czy zatem relacja z wyjazdu integracyjnego Twojej firmy będzie tym, co przyciągnie uwagę potencjalnych klientów, czy jedynie szefa i pozostałych pracowników? Jeśli nie masz wypracowanej strategii komunikacji, wytyczającej historię opisywaną przez Twoją markę, sprawdź, co publikują inni zwracający się do tej samej grupy docelowej. Przeanalizuj zatem swoją konkurencję, a także blogerów związanych z Twoją branżą. Zobacz, jakie tematy poruszaj...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!