Dołącz do czytelników
Brak wyników

10 marketera

Artykuł | 19 kwietnia 2019 | NR 35
271

Oblicze zawodowe

Kampania online, która zrobiła na mniej największe wrażenie, to...

Kampania fearless girl, zwracająca uwagę na pozytywne znaczenie leadershipu kobiet dla organizacji. Nie jest żadną tajemnicą, że kobiety to świetni liderzy.

POLECAMY

Najskuteczniejsze kanały marketingu online to...

Te dopasowane do celu i grupy docelowej. Trudno jest cokolwiek wartościować, nie mając szerszego kontekstu. Tak naprawdę każdy kanał, w którym znajduje się nasza target grupa, jeśli zostanie użyty w odpowiedni sposób będzie skuteczny. Najważniejsze to być elastycznym, wiedzieć, gdzie szukać grupy docelowej i jak efektywnie do niej dotrzeć.

Ulubiony miernik sukcesu online to...

Engagement rate, czyli współczynnik zaangażowania odbiorców liczony jako proporcja zasięgu do wygenerowanych interakcji – szczególnie ważny dla nas w influencer marketingu. ER jest miernikiem, który pokazuje, w jakim stopniu konsumenci są lojalni i zaangażowani w komunikację marki, a to z kolei jest dla nas największym sukcesem kampanii.

Projekt/kampania, z której jestem szczególnie dumna, to...

Zeszłoroczna kampania przeprowadzona przez nas dla marki Schwartz w okresie świątecznym. Ze zdjęć zrobionych przez influencerów indaHash w Wielkiej Brytanii marka stworzyła wideo, które było wyświetlane na jednej z najbardziej ikonicznych powierzchni reklamowych na świecie – na Picadilly Circus w Londynie: link

Przyszłość e-marketingu to...

Cóż mogę powiedzieć innego niż to, że influencerzy. Według opublikowanego przez nas raportu „Women are the new media”, w którym przebadaliśmy ponad 2200 influencerów z całego świata, aż 77% ankietowanych stwierdziło, że influencerzy mogą konkurować z tradycyjnymi mediami. Social media i influencerzy to przyszłość.

Oblicze prywatne

Jak zaczęłam karierę w e-marketingu/e-commerce?

Moja kariera rozpoczęła się od praktyk w agencji PR – Ciszewski MSL (MSL Group...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy