OBLICZE ZAWODOWE
Kampania online, która zrobiła na mnie największe wrażenie, to…
Doceniam każdą kampanię, która opiera się na unikalnym „insajcie” pokazującym głębokie zrozumienie potrzeb grupy celowej. Nie dalej jak wczoraj widziałem kampanie firmy produkującej ocet, która w obliczu spadającej sprzedaży i potrzeby dotarcia do nowych konsumentów ze swoim produktem, zdecydowała się skupić na powszechnie rosnącym zainteresowaniu piklowaniem wśród dzisiejszych „hipsterów”, niezwykle prosty i absolutnie genialny koncept. Aby ten cel zrealizować stworzyli unikalną treść wideo o piklowaniu, a następnie wykorzystali odpowiednie kreacje, formaty i mechanizmy...
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!