Dołącz do czytelników
Brak wyników

10 marketera

Artykuł | 25 marca 2019 | NR 42
36

OBLICZE ZAWODOWE

Kampania online, która zrobiła na mnie największe wrażenie, to…

Siłą rzeczy najbardziej staram się śledzić kampanie firm internetowych. Podziwiam w tym zakresie komunikację marek WeTransfer oraz InVision, które co jakiś czas wypuszczają doskonałe produkcje dokumentalne dostępne na YouTube.

Najskuteczniejsze kanały marketingu online to… 

Media własne, przede wszystkim content. Krótkofalowo nie daje tak dobrego efektu jak np. kampanie płatne, jednak wsparty strategią po czasie może stać się osią wszystkich działań marketingowych w sieci. Dodatkowym atutem marketingu opartego na contencie jest to, że jego siła rośnie w czasie, podczas gdy działania płatne przynoszą efekty tylko wtedy, gdy są na nie budżety. 

Ulubiony miernik sukcesu online to… 

Niezmiennie: konwersja z działań marketingowych na leady, które wyraziły swoje zainteresowanie produktem/usługą.

Projekt lub kampania, z których jestem szczególnie dumna, to… 

Prowly Magazine, czyli nasz serwis edukacyjny o public relations, który jest pierwszym punktem styku z naszą marką w ramach działań contentowych. Dziś niemal połowa nowego ruchu na samej stronie produktowej Prowly.com to ruch organiczny, więc nasz content z jednej strony działa, a z ...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów.

Masz już prenumeratę? Zaloguj się, aby przeczytać artykuł.
Zaloguj się
Nie masz jeszcze prenumeraty? Nic straconego! Dołącz do grona stałych Czytelników już dziś i miej pewność, że żadne treści już Cię nie ominą.
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy