Dołącz do czytelników
Brak wyników

10 marketera

Artykuł | 22 marca 2019 | NR 32
109

OBLICZE ZAWODOWE

Najskuteczniejsze kanały marketingu online to…

…te nieintruzywne, nieinwazyjne, nienarzucające się odbiorcom. Skuteczne kanały marketingu to te, w których realizowane działania wzbudzają ciekawość i zainteresowanie. Po pierwsze, coraz ważniejszy staje się jakościowy content marketing. Daje on wiedzę, ale zapewnia także rozrywkę. Po drugie, odpowiednio wykorzystany mobile również może być skuteczny – w aplikacjach ciągle drzemie potencjał do wykorzystania. Po trzecie, wirtualna rzeczywistość, która powinna prowadzić w najbliższym czasie do ciekawych marketingowych odkryć, interesujących eksperymentów i działań, a także poszukiwań przewagi rynkowej w jej zastosowaniu, zwłaszcza w sektorze B2B.

Pora zapomnieć o jednokierunkowej komunikacji i zastanowić się, jak można pomóc odbiorcom zrealizować ich potrzeby. Bądźmy odważni i eksperymentujmy. W dzisiejszym natłoku komunikatów warto zaryzykować i zgarnąć premię za odwagę.

Ulubiony miernik sukcesu online to...

Zależy on zdecydowanie od postawionych celów. Niemniej warto podkreślić, że bardzo często już samo zdefiniowanie celu kampanii czy działań marketingowych należy uznać za sukces.

Projekt/kampania, z której jestem szczególnie dumny/a, to...

W ostatnich 12 miesiącach coraz więcej naszych usług jest eksportowanych za granicę. Zadowolenie klientów stanowi dowód wysokiej jakości naszych projektów. Dzięki temu powierzają nam nowe zadania – często na arenie międzynarodowej. To jest powód do dumy.

Jesteśmy też jednym z kluczowych centrów kreatywnych w Deloitte Digital, co umożliwia nam jeszcze szerszą ekspansję geograficzną.

Ten ostatni rok to również coraz liczniejsze kampanie 360°, udowadniające, że w erze transformacji cyfrowej interakcja między działaniami online i offline jest całkowicie zasadna, a doświadczenie zdobyte w digitalu pozwala budować efektywną strategię komunikacji marketingowej.

Ciężko wyróżnić jedną wyjątkową kampanię – robimy kapitalne projekty dla Estée Lauder Companies w Europie i na świecie, dla PepsiCo w regionie wschodnioeuropejskim oraz w Polsce. Warto także wspomnieć o naszej pierwszej dużej kampanii wykorzystującej TV dla GetinBa...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów.

Masz już prenumeratę? Zaloguj się, aby przeczytać artykuł.
Zaloguj się
Nie masz jeszcze prenumeraty? Nic straconego! Dołącz do grona stałych Czytelników już dziś i miej pewność, że żadne treści już Cię nie ominą.
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy