Dołącz do czytelników
Brak wyników

10 marketera

Artykuł | 10 stycznia 2019 | NR 31
246

OBLICZE ZAWODOWE

Kampania online, która zrobiła na mniej największe wrażenie, to... 

„Rak and Roll” 

Dlaczego „Rak and Roll”? Niestandardowa kampania, inna niż wszystkie, która wykorzystała nowe kanały dotarcia do odbiorcy. A przede wszystkim „dotknęła” realnych problemów.

Najskuteczniejsze kanały marketingu online to...

Poczta pantoflowa 

Dlaczego? Kampanie realizowane w modelu zasięgowym, mającym na celu wyświetlanie tego samego komunikatu w wielu miejscach, nie mają sensu. Najważniejsze to dotrzeć do konkretnego klienta. Banner to ratunek, żeby dotrzeć do klienta.

Z mojej perspektywy, osoby, która nie wydaje na media, kluczowe kanały to: social media (głównie Facebook i Twitter), poczta e-mail oraz networking, a więc konferencje, spotkania, eventy jak Aula Polska.

Ulubiony miernik sukcesu online to... 

$$$

To najbardziej wymierny czynnik sukcesu. Może i wskaźniki świadomościowe są ważne, ale dla mnie najważniejszy jest wygenerowany przychód.  Wszystkie inne wskaźniki to mierniki poboczne. I myślę, że wielu boi się mówić o tym wprost!

Projekt/kampania, z której jestem szczególnie dumny/a, to...

Nie ma. Właśnie się tworzy.

Aktualnie pracuję nad dużym projektem. Bez wielkiego budżetu, za to z potencjalnie dużymi zerami na koncie. Wkrótce więcej szczegółów!

Przyszłość e-marketingu, to... 

VR

Virtual Reality to moja fascynacja. Głęboko wierzę w sukces VR jako nowej odsłony internetu. To coś bardzo dużego i megainspirującego. 

OBLICZE PRYWATNE

Jak zacząłem karierę w e-marketingu/ e-commerce? 

Przez przypadek i głupotę

Zatrudniła mnie spółka, która potrzebowała „kogoś” od banerków reklamowych, które miały się „klikać”. Niestety na koniec mi nie zapłacili…

Najskuteczniejsza

...

Dalsza część jest dostępna dla użytkowników z wykupionym planem

Przypisy