Dział: Prawo w marketingu

Działy
Wyczyść
Brak elementów
Wydanie
Wyczyść
Brak elementów
Rodzaj treści
Wyczyść
Brak elementów
Sortowanie

Trudne branże marketingowca – jakie wyzwania czekają w promocji alkoholu, leków czy bukmacherki, czyli co zrobić, żeby nie dostać bana

Marketing może laikom wydawać się łatwy i przyjemny. Tak… na pierwszy rzut oka. Jednak gdy wejdziemy w temat intensywniej, okazuje się, że bardziej przypomina ekscytującą grę przygodową. Wybierając konkretne ścieżki, możemy trafić na wiele niespodzianek, ukrytych zapadni i kruczków prawnych, które mogą skutkować „utratą życia”, czyli np. zablokowaniem konta reklamowego czy poważnym kryzysem wizerunkowym. Z tego artykułu dowiesz się, w co najlepiej się uzbroić i jakie narzędzia za sobą zabrać, ruszając na trudną marketingową misję. Przyjrzyjmy się wspólnie kilku trudnym branżom.

Czytaj więcej