Konsumenci bez wątpienia coraz częściej wykorzystują internet bezpośrednio w celu poszukiwania informacji oraz identyfikacji najkorzystniejszej oferty, sam zakup realizując w tradycyjnych sklepach. Zjawisko to wpływa na zachowanie konsumentów w sieci, a także stanowi istotną przyczynę zmniejszania się wskaźnika konwersji internetowych platform handlowych. Wzrost efektu ROPO może być więc problematyczny dla wielu polskich sklepów internetowych, które działając tylko w jednym kanale sprzedaży, nie oferują możliwości dotknięcia towaru w kanale offline. Uwzględnienie tak zmieniających się zachowań konsumentów jest kluczowe w budowaniu strategii biznesowej dużych podmiotów, które działając w różnych kanałach, dbają o dobre customer experience i swobodny przepływ pomiędzy online i offline.
POLECAMY
Branża turystyczna niezmiennie notuje najwyższy efekt ROPO – aż 87,5% konsumentów przeszukuje internet przed udaniem się do biura podróży. Osoby szukające informac...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!