W 2020 r. oglądaliśmy YouTube średnio ponad 40 minut dziennie

Felieton specjalny

Podczas YouTube Brandcast przedstawiliśmy pierwsze polskie dane dotyczące oglądalności YouTube w Polsce. Serwis dociera już do ponad 20 milionów internautów powyżej 18. roku życia. Średnio oglądamy YouTube ponad 40 minut dziennie. Szczególną popularnością w 2020 r. cieszyły się filmy edukacyjne, prezentujące ćwiczenia oraz dotyczące gotowania.

Współcześnie treści wideo na żądanie oraz platformy streamingowe stały się dla wielu osób substytutem telewizji. Rośnie w siłę grupa tzw. light TV viewers, czyli osób, które z telewizji korzystają nie więcej niż jedną godzinę dziennie. Według badania Nielsena zdefiniowanych w ten sposób light TV viewers w skali kraju jest około 23%, co daje niemal 8 milionów osób. Wśród tej grupy dużo częściej napotykamy osoby młodsze – 65%...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy