Tradycyjni wydawcy migrują z druku do internetu, a Grupa WP konsekwentnie przesuwa przychody z rynku reklamy digitalowej do e-commerce. Gdzie są tak naprawdę pieniądze w digitalu – w reklamie online czy e-commerce?
Michał Brański: Oba rynki rosną dynamicznie i oba faworyzują największych, zmierzając do rozdań oligopolicznych znanych bardziej z rynku TV niż pierwszych trzech dekad rozwoju internetu komercyjnego.
W przypadku e-commerce należy jeszcze poczynić rozróżnienie na modele asset-light (głównie tzw. marketplaces bez własnych stanów magazynowych) oraz asset-heavy (stany magazynowe, pełna logistyka, w tym zwrotna). Te pierwsze do tej pory gwarantowały wysokomarżowość, uchodzą...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!