Kiedy Ke$ha wydała swoją piosenkę „Tik Tok”, szybko wspięła się na listy przebojów, stając się najlepiej sprzedającym się singlem w 2010 r., szczególnie popularnym wśród nastolatków. Dzisiaj aplikacja TikTok znajduje się już od dłuższego czasu na szczycie wszystkich rankingów pobrań aplikacji na całym świecie, swoją popularność zdobyła dzięki młodym ludziom, lecz demografia wieku jej odbiorców zmienia się dynamicznie.
POLECAMY
Potencjał tej platformy jest bardzo duży, a sukces Twojej marki jest istotnie skorelowany ze zrozumieniem jej charakteru i działania. Czytając ten artykuł, poznasz najważniejsze elementy rządzące TikTokiem, co możesz wykorzystać na każdym etapie marketingu Twojej marki – w momencie rozważenia tego kanału komunikacji, prowadząc działania na początkowym stadium i mając rozwinięte konto.
Platforma społecznościowa czy rozrywkowa?
TikTok najczęściej jest porównywany do Facebooka czy Instagrama, czyli platform społecznościowych. Tym samym, już początkowe założenie jest błędne, ponieważ TikTok to platforma rozrywkowa, a intencją jej ponad 75% użytkowników jest w tym miejscu odkrywanie i doświadczanie emocji. Techniczny aspekt aplikacji stanowi jej fundament – metodologia wyświetlania treści jest zbudowana według Content Graph, czyli polega na wyświetlaniu materiałów dostosowanych do zainteresowań użytkownik...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!