Nie bylibyśmy sobą (w LifeTube i całej grupie LTTM), gdybyśmy nie rozpoczęli od przywołania konkretnych badań. Do wykorzystywania contentu wideo zachęcają następujące fakty:
POLECAMY
- internauci oglądają około 6 godzin internetowego wideo tygodniowo. Aż 67% z nich przyznaje, że ogląda więcej wideo w sieci niż rok wcześniej (raport „The Science of Social Video”)
- analiza 777 milionów postów na Facebooku pokazała, że treści z contentem wideo angażują minimum 59% bardziej niż inne typy, np. tekst czy grafika („2018 Ultimate Guide to Facebook Engagement”, Buzzsumo)
- w 2019 r. niemal 90% firm wykorzystywało wideo jako narzędzie marketingowe. Liczba ta gwałtownie wzrosła z 63% w 2017 r. i 81% w 2018 r. (raport „The State of Video Marketing 2019”, Wyzowl)
- 83% marketerów twierdzi, że content wideo zapewnia im dobry zwrot z inwestycji („The State of Video Marketing 2019”)
- 81% marketerów przyznaje, że wideo sprawdza się w generowaniu potencjalnych leadów sprzedażowych! (The State of Video Marketing 2019)
Z komunikacji wideo korzysta już każdy, kto chce zostać dostrzeżony, a ten, kto działa strategicznie – robi to świadomie i najczęściej multiplatformowo.
Content wideo – spontaniczność czy długoterminowa strategia?
Nie ma jednego sposobu wykorzystania wideo marketingu w działaniach Twojej marki. Możesz wybierać od mikrowideo po długie formy YouTube’owe – świat wideo ma wiele do zaoferowania. Jedno jest pewne: podejście strategiczne pozwoli Ci na lepszą optymalizację pracy i sprawny content recykling. Co powinieneś zrobić na początku?
- Określ rolę wideo w komunikacji Twojej marki – będzie corem wszystkich...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!