Ocena: 1/5
Polscy celebryci wzięli udział w CUC Challenge, polegającym na publikowaniu zdjęć osób bitych pięściami, pałkami, patelniami, a nawet brzuchem ciążowym (Barbara Kurdej-Szatan). Wyzwaniu nadali cel społeczny – walkę przeciw przemocy w rodzinie. Internauci zarzucili celebrytom brak empatii i głupotę, bo jak można obrazami przemocy jako rozrywki walczyć z prawdziwymi dramatami...
POLECAMY

Ocena: 5/5
W Hand Wash Challenge należało stworzyć układ taneczny pokazujący prawidłowy sposób mycia rąk. Akcja marki Dettol India uzyskała prawie 30 mld wyświetleń w social mediach. Prostota wyzwania i uczestnictwo, które oprócz rozrywki odpowiada na potrzebę społeczną – tej akcji nie sposób odmówić sensu oraz skuteczności.

Ocena: 5/5
J. Paul Getty Museum z Los Angeles zachęcało do odtworzenia słynnych dzieł sztuki z dostępnych w domu przedmiotów. Efekty przekroczyły najśmielsze oczekiwania. Internet zalała fala interpretacji najsłynniejszych obrazów. W Polsce analogiczną akcję – na polskich zbiorach –zorganizowało Muzeum Narodowe w Warszawie. Zarzucano jej wtórność, ale w tak zbożnym celu, jakim jest propagowanie sztuki, chyba było warto.

Ocena: 1/5
Najważniejszym wyzwaniem, w którym w maju wziął udział prezydent Andrzej Duda, nie były wybory, ale walka z ostrym cieniem mgły. Hot16Challenge, czyli wyzwanie zrodzone w środowisku hip-hopowym, polegające na rapowaniu 16 wersów do dowolnego beatu, wyznaczeniu kolejnych osób i promowaniu zbiórki środków na wsparcie szpitali, przekroczyło barierę środowiskową. Największy rozgłos przyniosło mu właśnie wykonanie prezydenta Dudy, zdaniem wielu żenujące i nie na miejscu. Prezydent wyznaczył do wyzw...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!