Ocena: 5/5
POLECAMY
Apple w spocie „Crush” pokazuje niszczenie różnych narzędzi kreatywnych, takich jak pianino czy pędzle i farby, bo iPad Pro ma większy potencjał kreatywny i jest najcieńszym produktem firmy. Publiczność z oburzeniem dostrzegła jednak ukryty przekaz o triumfie algorytmów nad kreacją. Przeprosiny ze strony Apple nie zmienią faktu, że przygotowana wewnętrznie reklama mimowolnie wskazała paradygmat firmy.
Ocena: 1/5
Tesla zwolniła cały 40-osobowy dział marketingu w USA. Wcześniej polegała na PR, rekomendacjach i mediach społecznościowych. Cztery miesiące temu jednak Elon Musk rozpoczął eksperyment z własnym marketingiem. Niestety, uznał właśnie, że powstające reklamy były generyczne, bez wyróżników. Wylał zatem dziecko z kąpielą. Taki ma styl zarządzania – wizjonerski.
Ocena: 5/5
Gdzie dwóch się bije... Delikatesy Centrum zorganizowały promocję, w której można zdobyć zniżki, okazując kartę bądź aplikację Biedronki lub Lidla – oraz oczywiście samych Delikatesów. „Niskie ceny nie mają właściciela” – przekonuje sieć w reklamie. Zażarta wojna cenowa z początku roku między dyskontami jest objawem szerszego trendu – rosnącej popularności komunikacji cenowej. Tak się marek nie buduje, choć może ostra konkurencja pozwoli im przetrwać chudsze lata.
Ocena: 5/5
W Q1 2024 r. o ponad 30% spadła rdr liczba ofert pracy na stanowiska związane z copywritingiem (np. na stanowisko content designer było mniej ogłoszeń o 90%, content writer – o 88%, copywriter – o 64%). Tak wynika z analizy ogłoszeń opublikowanych na Rocketjobs.pl w okresie styczeń–m...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!