Ocena: 5/5
Hasło „Głodny nie jesteś sobą” doczekało się ciekawej interpretacji we francuskiej akcji prankvertisingowej. W niektórych opakowaniach Snickersa kupujący odkrywali baton Bounty. Wywołało to falę komentarzy pod hashtagiem #SnickersGate (profilaktycznie wprowadzonym wcześniej przez markę). Konsumenci zastanawiali się, czy doszło do pomyłki w procesie produkcji, czy ktoś celowo, ale nielegalnie dokonał podmiany. Afera przybierała coraz większe rozmiary, aż w końcu marka zabrała głos i wyjaśniła humorystycznym spotem, jak doszło do pomyłki – jeden z pracowników po prostu… „nie był sobą”, a hippisem. Marka odniosła własne hasło do siebie, co pokazuje elastyczność obranej dekadę temu platformy komunikacyjnej.
POLECAMY

Ocena: 4/5
AliExpress bez wstydu przyznaje się do kłopotów z językiem polskim. W kampanii na FB wykorzystuje enigmatyczne hasła, przypominające tłumaczenia nazw produktów znane użytkownikom AliExpress. Kapcie w kształcie różowych świnek to „krótkie futro pluszowe”, szczotka do włosów ze skrytką – „grzebień z tajemnicy przedziału”. Dla użytkowników surrealizm tłumaczeń stał się już elementem brandingu. To zasób marki, który powstał organicznie, w dialogu między sprzedającymi i kupującymi na tej platformie.

Ocena: 4/5
Elon Musk w połowie listopada zaprezentował nowy model elektrycznej Tesli – pickup Cybertruck. Ma to być samochód terenowy o osiągach sportowego. Miał mieć też kuloodporne szyby. Gdy jednak w czasie prezentacji pojazdu Musk chciał to zademonstrować, szyby stłukły się. Właściciel Tesli obrócił sytuację w żart, a internauci w memy. Po prezentacji pojazdu akcje f...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!