Ocena: 1/5
Elon Musk naraził Teslę na spadek sprzedaży i utratę wartości firmy. Wszystko przez wsparcie udzielane skrajnie prawicowym ruchom w Europie i działania DOGE w Waszyngtonie. W styczniu sprzedaż Tesli w Europie spadła o 45%, mimo że rynek aut elektrycznych urósł o 35%. W USA protesty przed salonami Tesli nasiliły się po kontrowersyjnych wpisach Muska na platformie X. A Tesla musi mierzyć się też z konkurencją chińskich producentów. Piękny przepis na kryzys, a może nawet upadek marki. Wstyd jeździć Teslą.
POLECAMY

Ocena: 3/5
Polska ruszyła z kampanią „We Did It In Poland”. Chce wzmocnić wizerunek kraju jako innowacyjnego i nowoczesnego członka UE. Inicjatywa podkreśla osiągnięcia technologiczne i biznesowe Polaków, takie jak Blik czy Booksy. U źródeł kampanii są badania, które pokazały, że wielu Polaków nie potrafi wskazać osiągnięć kraju, a młodsze pokolenia odczuwają wstyd za Polskę. Kampania ma to zmienić, zbudować dumę narodową i przeciwdziałać negatywnym stereotypom. Znając charakter Polaków (stereotypowy, rzecz jasna), usłyszymy głównie groch uderzający o ścianę.

Ocena: 4/5
Raport „Internet dzieci” ujawnia, że 58% dzieci w wieku 7–12 lat korzysta z serwisów społecznościowych przeznaczonych dla osób powyżej 13. roku życia. Najpopularniejszy jest TikTok, regularnie korzysta z niego 32% dzieci, spędzając tam ponad 2 godz. dziennie. Co trzecie dziecko w wieku 7–14 lat odwiedziło w grudniu serwis pornograficzny. Autorzy raportu uzna...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!