W Ikei trwa rewolucja. Już nie otrzymamy katalogu do skrzynki pocztowej – można go zdobyć jedynie w sklepie. Decyzja podyktowana jest firmową strategią zrównoważonego rozwoju. Jakby tego było mało, sieć po raz pierwszy od 20 lat podniosła cenę hot dogów, i to od razu o 100%. Teraz za kiełbaskę w bułce należy zapłacić 2 zł. Pamiętajmy, że to Ikea pierwsza przerzuciła na klientów koszt transportu i składania mebli. To także sieć, która z resztek potrafi zaprojektować designerski gadżet.
POLECAMY
Ocena: 5/5
Facebook testował na kilku rynkach oddzielenie postów marek i wydawców od postów znajomych. Wycofał się jednak z tego pomysłu pod wpływem opinii użytkowników. Zamierza za to zrezygnować z pokazywania polubień pod postami – nie tylko na Instagramie, lecz także na swojej głównej platformie. W międzyczasie uruchomił Facebook Dating, czym zamierza uderzyć w Tindera i oczywiście zagospodarować w swoim ekosystemie kolejny aspekt ludzkich relacji.
Ocena: 4/5
Google wprowadziło zmiany w rankingu w...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!