Ocena: 3/5
POLECAMY

Zbliżać, nie dzielić – takie jest założenie nowej globalnej platformy komunikacyjnej Coca-Coli „Real Magic”. Chwile bliskości i ciepłych uczuć mają mieć w sobie „prawdziwą magię”. Na początek jednak spot marki inicjujący platformę spotkał się z krytyką. Osadzony w świecie e-sportu, pokazuje rezygnację z walki. Nie spodobało się to fanom sieciowych gier. Zwracają oni uwagę na fakt, że – podobnie jak w innych dyscyplinach – chodzi w niej o rywalizację i zwycięstwo, a nie o wspólne godzenie się na polu bitwy. Zawinił chyba nie dość dokładny research w poszukiwaniu insightu do reklamy. Środowisko e-sportu nadal walczy o akceptację społeczną. Mimo ogromnych budżetów, którymi obraca cały świat gier, nie jest jeszcze tak poważany, jak – nie przymierzając – curling.
Ocena: 5/5

Ikea w najnowszej kampanii podkreśla, że jest tylko tłem, sceną, na której odbywa się to wszystko, co w życiu najważniejsze. Chce być towarzyszem, skoro nie może być symbolem statusu. Taki sens miał również międzynarodowy event, podczas którego można było wirtualnie zwiedzać mieszkania „interesujących osobowości” i wspólnie z nimi celebrować życie domowe. Marka rozszerza także asortyment o stanowiska i akcesoria dla graczy oraz muzyków tworzących w domach. Ikea to więcej niż meble i gadżety domowe – to przeżycia, emocje i relacje, a doznania i funkcjonalność – to dwa filary, które mają prowadzić markę w przyszłość.
Ocena: 4/5

Grupa Polsat Plus łączy pod wspóln...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!