Ocena 4/5
POLECAMY

Mistrzostwa piłki nożnej Euro 2020 nie mogły obyć się bez otoczki marketingowej. Łukasz Podolski wprowadził swoje lody do Lidla, Grzegorz Krychowiak wszedł w branżę kosmetyków naturalnych dla mężczyzn, Wirtualna Polska emitowała podziękowania Lewandowskiemu na nośnikach cyfrowych w Monachium i Düsseldorfi e. Castorama wśród swoich pracowników znalazła Cezarego Lewandowskiego i Dawida Szczęsnego – co dało okazję do nieofi cjalnego podpięcia się pod markę Euro. Tyskie dopingowało Słowaków i Irlandczyków do kibicowania polskiej reprezentacji, a Hiszpanom zapowiadało, że postawi im piwo, jeśli Polska wygra (przez chwilę podczas meczu sytuacja musiała być nerwowa). A jeśli już o ryzyku mowa, to TVP promowała Euro 2020 spotem nawiązującym do „Casino Royale”, który mógł naruszać przepisy ustawy hazardowej. Poker, cygara i alkohol jednak nie przeszły i telewizja musiała zrezygnować ze spotu.
Ocena 4/5

Nowe zasady sponsoringu wydarzeń ustanowili piłkarze Ronaldo i Pogba. Pierwszy z nich 15 czerwca podczas konferencji prasowej odsunął butelki Coca-Coli (oficjalnego sponsora Euro 2020), stawiając w ich miejsce wodę i zachęcając do jej picia. Pogba zaś odstawił pod stół Heinekena. Jeden działał z przyczyn zdrowotnych, drugi religijnych. Obaj nie przejęli się tym, że marki miały prawo do lokowania produktów w ramach współpracy sponsorskiej. Teraz świat sportu musi zastanowić się, jak w przyszłości ograniczyć swobodę sportowców.
Ocena 5/5

Wśród reklamowych wydarzeń okołoolimpijskich na wyróżnienie zasługuje spot N...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!