Ocena: 5/5
Burger King, Pfizer, Warner Bros., Kia, General Motors, Dacia, Opel... Ostatnie tygodnie to istna nawałnica zmian logo marek. Za każdą z nich stoi wyrafinowana koncepcja i konkretne cele do przekazania w projekcie. Kia i GM typografią wskazują na elektromobilność.
Ta sama idea, inne rezultaty. I niech tak pozostanie, bo najważniejsze są wyraziste zasoby marki, a idee to tylko public relations dla prasy branżowej. Dobry przykład daje Burger King, liftingując wiekowe projekty i zmieniając za jednym zamachem całą identyfikację wizualną w barach. Bo ona jest w branży usługowej najważniejsza, zawsze przed oczami konsumentów.
POLECAMY
Ocena: 1/5
W grudniu awaria infrastruktury internetowej Amazona spowodowała, że przestały działać m.in. odkurzacze czy dzwonki do drzwi. W listopadzie YT zapowiedział, że nie zapłaci za wyświetlanie reklam w materiałach małych twórców. GAFA ma jednak daleko większe ambicje niż sterowanie naszym życiem przez IoT czy dyktowanie dowolnych warunków korzystania z usług. Chce aktywnie wpływać na politykę. Niedawno Google i Facebook szantażowały Australię, próbując blokować niekorzystne dla nich ustawy. Australia się nie poddaje, a chroniąc swoich wydawców, podąża śladem Francji, gdzie gigant z Mountain View się ugiął i podpisał stosowne umowy. Najbardziej spektakularnym przykładem możliwości Big Tech jest zablokowanie konta Donalda Trumpa na Twitterze, ograniczanie jego widoczności w social mediach, a także odmowa hostowania przez Amazon serwisu społecznościowego Parler przy jednoczesnym usunięciu aplikacji ze sklepów Google i Apple. Marketing kładzie uszy po sobie, nie może wybrzydzać na monopolistów. Tworzą największe marketplac...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!