Ocena: 4/5
McDonald’s jest ikoną popkultury. Pojawia się w filmach, serialach czy piosenkach. W globalnej kampanii marka wprowadziła do menu kolekcję dań właśnie z takich źródeł. Reklama zaś pokazuje wybrane sceny z filmów i teledysków, w których występują owe pozycje z menu. Nie każda marka może sobie na to pozwolić inaczej niż przez wykorzystanie uprzednio opłaconego plasowania produktu. Podziwiajmy zatem lidera i zazdrośćmy takiej pozycji. Polska popkultura mogłaby dodać do zestawu Burger Drwala.
POLECAMY
Ocena: 1/5
Tyskie w kampanii chciało wesprzeć Banki Żywności. Ambasadorami uczyniło Joannę Koroniewską i Macieja Dowbora. Jednak reklama wywołała oburzenie wśród widzów. Nie spodobało się łączenie piwa ze świętami i ubogimi, w których wielu internautów widzi ofiary alkoholu. Jan Śpiewak zapowiedział nawet zgłoszenie kampanii do prokuratury za łamanie prawa w kwestii reklamy alkoholu. Każdy segment produktów powinien mieć listę projektów ESG, które może wesprzeć bez narażania się na kryzys. Branża alkoholowa ma tu szczególnie pod górkę, ale i ona potrafi znaleźć właściwe obszary. I nie musi się to wiązać z promocją piwa na święta.
Ocena: 5/5
Coca-Cola w tym roku wyraźnie stara się unaocznić, że pomysł na św. Mikołaja jest jej. W spocie „The World Needs More Santas” występuje znacząco więcej św. Mikołajów niż butelek Coca-Coli – wliczając w to nawet fragment ciężarówki, który widzimy w końcówce reklamy. Przygotowała także quiz, w którym k...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!