1/5
POLECAMY
Shopee wyszło z Polski. Ogłosiło to nagle, po serii decyzji, które wskazywały na długofalowe plany. Wyszło z dnia na dzień, wbrew umowie ze sprzedającymi na platformie. Singapurska firma jest jednak zakładnikiem globalnych decyzji dalekowschodniego zarządu. Po wcześniejszym wycofaniu się z Francji, po wypędzeniu z Indii, odejściu kapitału z Tencenta, musiała zweryfikować plany i skrócić front. Inna sprawa, że w Polsce – poza rozpoznawalnością – nie osiągnęła szczególnych wyników. Allegro nadal pozostaje liderem, Amazon – bez intensywnej reklamy – ma tylko nieco mniej użytkowników niż Shopee w przeddzień wyjścia. Pomysłowe (i irytujące) reklamy, zatrudnienie Sławomira – nic nie pomogły, gdy CX ledwie się poprawił, a podróbki królowały wszędzie.

5/5
Biznes jest wciąż jedyną instytucją cieszącą się zaufaniem, postrzeganą jako kompetentna i etyczna. To już trzeci rok z takim wynikiem w Edelman Trust Barometer. Poprawił także swój wynik w zakresie etyki o 20 punktów w stosunku do 2020 r. Ma też 53-punktową przewagę nad rządem w zakresie kompetencji i 30 punktów przewagi w zakresie etyki. Wydaje się, że komunikacja brand purpose w czasach zawirowań politycznych i polaryzacji przynosi rezultaty. Dbajmy o to, żeby...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!