Ocena: 5/5
POLECAMY
„W Internecie bądź sobą. Chyba że jesteś chamem. Wtedy bądź kimś innym” – Janusz Chabior wywiązał się genialnie z postawionego mu przez OLX zadania. W serii reklam nie bez złośliwości poucza, jak nie należy zachowywać się wobec osób, z którymi handlujemy. Misja okazała się skuteczna, przynajmniej jeśli chodzi o oglądalność i rozpoznawalność kampanii. A cel wychowawczy? Zbyt wiele humoru i ton lekceważenia własnych klientów może tu zaszkodzić.
Ocena: 0/5
Allegro rozstało się z agencją Bardzo, a to dzięki niej firma wpisała się w historię polskiej reklamy jako mistrz storytellingu. Pracownicy agencji byli autorami platformy „Czego szukasz?”, w tym spotu „English for Beginners”, który zdobył międzynarodową popularność. Prosta historia miała jasny przekaz społeczny i wpisywała markę w nurt zaangażowania społecznego. Czy ten rozdział historii brandu został zamknięty? Zobaczymy, co opowie agencja Ogilvy, która wygrała przetarg.
Ocena: 2/5
IKEA stała się przedmiotem kontrowersji po zwolnieniu pracownika za wpis...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!