Strategia w kanałach online – wzorcowy mediaplan na 2020 r

Case study

Żadna kampania nie powstanie bez media planu, który zawiera szczegóły dotyczące kanałów i metod komunikacji. To dokument, który jest zbiorem najważniejszych informacji i działań składających się na strategię marketingową. Dzięki temu wszystkiemu możemy dotrzeć do wybranej grupy docelowej. Początek roku zbliża się wielkimi krokami, więc warto już teraz sporządzić media plan na 2020 r. Co należy w nim uwzględnić?

Koniec każdego roku zwiastuje nową ilość pracy i wysiłek związany z koniecznością dokonania aktualnego researchu, aby sprawdzić, co „piszczy” w marketingu naszej firmy. Poszczególne elementy media planu, takie jak planowane reklamy, media i budżet, są jednak w dużej mierze uzależnione od tego, jak w danym momencie klienci postrzegają naszą markę. Temu służą właśnie badania wizerunkowe, które sprzyjają określeniu, jak firma jest postrzegana na tle konkurencji i jak wpływają na to oceny klientów. Badanie ma na celu dokonanie wnikliwej analizy i wyciągnięcie z niej wniosków po...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy