KROK PIERWSZY: atrakcyjne kreacje beauty
W reklamie internetowej konsument kupuje oczami. Obrazy to pierwszy element styku potencjalnego klienta z produktem. Perfekcyjnie przygotowane kreacje nie tylko przyciągają uwagę, ale też budują wizerunek marki i zachęcają do zakupu.
Jakie elementy graficzne sprawiają, że reklamy beauty wyróżniają się wśród innych i skutecznie konwertują?
POLECAMY

- Faktura – prócz klasycznych packshotów warto do kampanii dodać kilka wariantów ze zbliżeniem na strukturę produktu (np. konsystencję kremu, pigmentację pomadki).
- W użyciu – zdjęcie, które przedstawia proces nakładania danego produktu, pozwala odbiorcy wyobrazić sobie, jak dany kosmetyk sprawdzi się w codziennej pielęgnacji czy w makijażu.

- Naturalność i autentyczność – konsumenci coraz częściej odrzucają nadmiernie retuszowane zdjęcia w kreacjach reklamowych. Lepiej postawić na realistyczne ujęcia, prawdziwe skórne tony i niedoskonałości (w przypadku np. produktu przeznaczonego do skóry trądzikowej), które dodają wiarygodności. Jeśli produkt kosmetyczny przeznaczony jest dla skór dojrzałych, to wykorzystaj to jako atut i zaangażuj modelki w dojrzałym wieku. W końcu nikt nie utożsami się z 20-latką, która pokazuje efekty kremu anti-aging.
Rys. 3. Źródło: yourkaya.pl Trendy w kreacjach beauty, które podbijają internet - Flat Lay – kosmetyki ułożone na estetycznym tle (marmur, drewno, pastelowe tkaniny).
- AI-driven design – sztuczna inteligencja coraz częściej staje się częścią procesu twórczego, umożliwiając projektowanie złożonych, fotorealistycznych grafik oraz zaawansowanych fotomanipulacji.
- Minimalizm z odważnymi akcentami – neutralne kolory, organiczne elementy i delikatność w kreacjach beauty królują wśród marek np. koreańskich, wegańskich i ekologicznych. W 2025 r. minimalizm został wzbogacony o odważne elementy, takie jak intens...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!