Jak zamienić książkę w community-led growth – case study kampanii dla branży HR

Case study

Od 7 lat tworzę w eTutorze projekty marketingowe kierowane do społeczności HR – od podcastów, e-booków, webinarów i newsletterów, po złożone kampanie edukacyjne. W pewnym momencie poczułem jednak, że to za mało, że potrzebuję dokładki. Chciałem zaprojektować coś, co nie tylko dostarczy wiedzę, ale realnie połączy ludzi wokół wspólnego doświadczania i zbuduje prawdziwe relacje.

Działy HR widziały już wszystko… ale nie to!

POLECAMY

Tak zrodziła się idea pierwszej w Polsce książki kucharskiej dla HR. Wiem, że brzmi to jak klasyczny clickbait. Ale za tym pomysłem krył się strategiczny koncept - łączący content marketing, community-led growth i gastro-felietony z realną wartością dla grupy docelowej tj. HR.

Gastro-metafora employee journey

Od początku wiedziałem, że sama książka to za mało - kluczowa miała być jej narracja. Dlatego każdy przepis kulinarny został powiązany z konkretnym procesem HR-owym. Powstała w ten sposób swoista mapa smaków HR, która prowadzi czytelnika p...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy