POLECAMY
Chcesz lepiej poznać ten temat? Zapraszamy na Konres Online Marketing!
1. Zaplanuj działania z wyprzedzeniem
Niby oczywista sprawa, ale to często pomijany etap, który pozwoli w przyszłości zrealizować cele biznesowe.
Na początek zastanów się, jakie działania promocyjne będą prowadzone i ustal cele, które chcesz zrealizować za pośrednictwem Google Ads. Przykładami takich celów mogą być: planowany pułap osiąganych przychodów ze sprzedaży, liczba sprzedanych produktów czy średnia wartość koszyka zakupowego na odpowiednim poziomie.
Kolejnym etapem planowania działań będzie przemyślenie strategii i tego, w jaki sposób masz zamiar zrealizować cele, które wyznaczyłeś.
Czy będziesz potrzebował dodatkowych promocji, gratisów, wykorzystania i przetestowania nowych obszarów reklamowych, typów kampanii, których do tej pory nie wykorzystywałeś?
W planowaniu takich działań z pomocą przyjdzie Ci kalendarz e-commerce, w którym możesz sprawdzić, jakie święta czekają nas w czwartym kwartale.
Przykładowy kalendarz e-commerce na rok 2020, który ułatwi przygotowanie odpowiednich ofert promocyjnych z wyprzedzeniem: www.kalendarzecommerce.pl/ |
2. Analiza poprzedniego roku i ocena potencjału rynku
Przeanalizuj poprzedni rok, aby sprawdzić, czego możesz się spodziewać. W analizie działań z zeszłego roku uwzględnij:
- jakie działania prowadziłeś i czy były one efektywne,
- czy wykorzystałeś potencjał sprzedażowy, korzystając z różnych kanałów reklam w Google Ads, np. PLA, Search, DSA, remarketing,
- które produkty i kategorie były najbardziej rentowne lub osiągały największą...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!