Oto mały spoiler, żeby Cię zaciekawić. Czy te kreacje coś łączy? Moją analizę ich powiązań znajdziesz nieco dalej.W dużym skrócie – powstało już mnóstwo ciekawych pomysłów na kreatywny „content” i kampanie. Wiele z nich ma punkty wspólne, podobną mechanikę.
POLECAMY
Jeśli zadziałała ona już trzy razy, to jest duża szansa, że zadziała także i czwarty. Trzeba ją tylko zrozumieć i odpowiednio wkomponować do swojej pracy. Tym właśnie jest wykorzystanie schematu. Czy takie postępowanie zastępuje myślenie? Zdecydowanie nie. Czy pomaga w pracy nad własnymi treściami? Zdecydowanie tak. Za chwilę pokażę Ci kilka takich schematów. Będą dotyczyły głównie pojedynczych kreacji, ale możesz w podobny sposób przeanalizować całe kampanie.
Social proof
Dlaczego mam w ogóle słuc...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!