Klient |
Agencja | Czas trwania kampanii (akcji) | Wykorzystane media |
Leroy Merlin | METS AdRetail, Grupa Interia | 3 miesiące | e-gazetki display |
Cel | |||
|
Opis:
W badaniu opomiarowane zostały wszystkie źródła dotarcia do klientów. Wykorzystując technologię cross-device, zidentyfikowano użytkowników i przypisano do nich mobilne identyfikatory MAID. Wspierając się technologią geolokalizacji opartą na Wi-Fi, przeanalizowano wejścia do sklepów rozpoznanych wcześniej użytkowników. W efekcie otrzymano informacje o konwersji dla poszczególnych kanałów. Podsumowaniem badania był raport ilustrujący działania digital na wszystkich kanałach komunikacji.
POLECAMY
Wyniki (na podstawie casebooka IAB Mixx Awards):
- Cel 1.: Dzięki optymalizacji w kampanii marcowej udało nam się zmniejszyć koszt CPROPO z działań digital o 52% – przy zachowaniu istniejącej konwersji w kanale digital. Cel (spadek kosztów o 20%) został więc przekroczony ponaddwukrotnie!
- Cel 2.: Znaczące zwiększenie wizyt w sklepach z działań digital przełożyło się w widoczny sposób na biznes – w marcu 2019 r. zanotowaliśmy kilkunastoprocentowy wzrost liczby klientów w sklepach stacjonarnych w porównaniu z rokiem poprzednim.


Nie miał na to wpływu wzrost liczby marketów – porównujemy wyłącznie dane z marketów istniejących w marcu 2018 r.!
Komentarz
...Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!