ROPO – analiza konsumpcji treści online oraz ich wpływu na zachowanie użytkownika na jego fizycznej ścieżce zakupowej (wizyty w sklepach) Case study – Leroy Merlin

Case study
Klient
 
 Agencja   Czas trwania kampanii (akcji)   Wykorzystane media
Leroy Merlin METS AdRetail, Grupa Interia   3 miesiące  e-gazetki
display  
Cel
  • analiza użytkowników odwiedzających stronę www klienta
  • identyfikacja i deduplikacja rozpoznanych urządzeń
  • data extension – rozszerzenie liczby zidentyfikowanych urządzeń o dodatkowe ide...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy