1. Wybierz odpowiednie sieci społecznościowe dla danego kraju
Facebook, Instagram, LinkedIn czy Twitter to portale, które są znane i powszechnie używane na całym globie. Niemniej jednak okazuje się, że w niektórych krajach lokalnie rozwinięte sieci społecznościowe przyciągają nawet więcej uwagi użytkowników niż dobrze nam znane największe sieci amerykańskie. Dlatego warto jest wcześniej zrobić odpowiedni research i je poznać.
POLECAMY
Przed uruchomieniem kampanii musisz przeprowadzić badania na każdym rynku zagranicznym, aby upewnić się, że kierujesz reklamy do sieci, w których jest najwięcej Twoich potencjalnych odbiorców. |
Poniżej parę przykładów bardzo popularnych, lokalnych portali:
- Mixi – największa sieć społecznościowa w Japonii.
- VKontakte – rosyjski odpowiednik LinkedIn, zrzeszający tamtejszych profesjonalistów; dominuje nad wszystkimi innymi portalami na tamtejszym rynku.
- Orkut – główny gracz w Brazylii, bardzo popularny także w Indiach. Należy do Google.
- Friendster – w Azji Południowo-Wschodniej druga największa sieć po Facebooku, z siedzibą w Malezji.
- Qzone – największa sieć w Chinach, popularna głównie wśród nastolatków.
- Renren – chińska sieć dla stu...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!